Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Poszukujemy autentycznych przywódców. Obrady Kapituły BrandMe CEO

Kapituła VII edycji plebiscytu BrandMe CEO rozpoczęła swoje prace. W jej skład wchodzą ubiegłoroczni laureaci oraz przedstawiciele świata akademickiego, biznesu i mediów.
Obrady Kapituły BrandMe CEO / fot. Piotr Waniorek

Za nami pierwsze posiedzenie Kapituły BrandMe CEO, która wybierze laureatów VII edycji plebiscytu. Podobnie, jak w ubiegłym roku, nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach – BrandMe CEO, BrandWe i Brand Family. Ale będzie też nowość – jeszcze jedna, wyjątkowa nagroda. Na razie nie zdradzimy więcej szczegółów. Stopniowo będziemy odsłaniać karty.

To, co pozostaje niezmienne, to fakt, że wyróżnimy autentycznych przywódców. Dobre wyniki finansowe firm to nie wszystko. Prawdziwy lider ma jeszcze to „coś”. W końcu kieruje swoimi zespołami w dobrych i w tych gorszych czasach. Jest autentyczny, potrafi zarazić swoją wizją i w porę podejmuje decyzje.

I o tym również dyskutowaliśmy na spotkaniu Kapituły. Obrady już teraz w niektórych momentach były burzliwe. A to nie ostatnie posiedzenie, najwięcej emocji jeszcze przed nami.

Dziękujemy Omenaa Mensah za możliwość zorganizowania wydarzenia w Oranżerii w Pałacu w Wilanowie, gdzie trwa Wystawa Wielkiej Aukcji Charytatywnej TOP CHARITY 2024.

Szczególne podziękowania również dla wszystkich członków Kapituły, którzy byli razem z nami.

Kapituła BrandME CEO czeka na zgłoszenia kandydatur do 2 września / fot. Piotr Waniorek

ZGŁOSZENIA

Na nominacje we wszystkich powyższych kategoriach czekamy do 2 września. Można zgłaszać siebie, można zgłaszać innych.

Maile z krótkim uzasadnieniem prosimy kierować na adres mailowy: kontakt@brandmeceo.pl

9 września Kapituła przeprowadzi ostateczne głosowanie.

WYNIKI

Wyniki VII edycji BrandMe CEO poznamy 2 października 2024 r. na uroczystej Gali i Spotkaniu Liderów.

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Prof. Marek Konarzewski: W nauce również mamy do czynienia z marzycielami

Każda złotówka zainwestowana w naukę daje nawet 8 zł zwrotu. Tymczasem współpraca nauki z biznesem w Polsce wciąż nie przedstawia się idealnie. Problemem nie jest już brak środków, ale chociażby niechęć do podejmowania ryzyka, czy też nieco skostniałe podejście uczelni, instytutów i kadry akademickiej. – W szkole, również na uczelniach, nie dajemy możliwości młodym ludziom, którzy są ponadprzeciętni, ale również ponadprzeciętnie niepokorni – zauważa prof. Marek Konarzewski, prezes Polskiej Akademii Nauk. Postuluje, by więcej kadry akademickiej było związane z samym biznesem, nie chce jednak, byśmy na ślepo kopiowali rozwiązania amerykańskie. Osobiście ma też jeden cel: chce zreformować PAN.
Czytaj całość

Adam Mokrysz: Chcemy mieć jeden z najnowocześniejszych zakładów na świecie

Mokate bez wątpienia stało się jednym z nieformalnych polskich ambasadorów gospodarczych na rynkach zagranicznych. Grupa ze swoimi produktami obecna jest już w ponad 70 krajach i wciąż wykorzystuje nadarzające się okazje biznesowe. A tych – pomimo wyzwań geopolitycznych – przed polskimi firmami pojawiło się sporo. Z Adamem Mokryszem, prezesem Grupy Mokate rozmawiamy o pozycji firm rodzinnych, inwestycjach, gustach konsumentów oraz o jego pasji, jaką są szachy. Okazuje się bowiem, że te ostatnie nie tylko stały się modne, ale są również niezwykle przydatne w… biznesie.
Czytaj całość

Piotr Krupa: Ludzie muszą podzielać te same wartości

Rozmowa z jednym z przedsiębiorców zrodziła biznes wart dzisiaj miliony złotych. KRUK nie jest jednak pierwszym dzieckiem biznesowym Piotra Krupy, ale to właśnie ta firma jest z nim dzisiaj kojarzona. Co zdecydowało o sukcesie? Jakie wartości powinny stać za liderami biznesu? Jak w ogóle zbudować prawdziwy zespół w firmie?