Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Robert Maciąg laureatem VII edycji BrandMe CEO

Robert Maciąg jest wysoko wykwalifikowanym senior menedżerem z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie logistyki, operacji, sprzedaży, obsługi klienta, zaopatrzenia, inwentaryzacji i zarządzania projektami. Przez 20 lat zdobywał doświadczenie na wysokich stanowiskach w międzynarodowych firmach logistycznych. W UTi, McLane i Masterfoods zarządzał kluczowymi projektami logistycznymi i transportowymi w Europie i Afryce Północnej. W 2016 r. postanowił uruchomić własną firmę – LSP Group. Robert Maciąg został laureatem VII edycji plebiscytu BrandMe CEO.
Robert Maciąg, prezes LSP Group został laureatem VII edycji BrandMe CEO / fot. Piotr Waniorek

Gdy Robert Maciąg zakładał LSP Group nie chodziło mu o to, by zbudować biznes dający wyłącznie wysokie przychody. Chciał zrobić coś, co będzie niepowtarzalne, coś, czego sam nie mógł znaleźć w korporacjach. Dziś LSP Group jest głównym operatorem dla firm kurierskich. W zaledwie sześć lat zbudowała swoją znaczącą pozycję na rynku transportowym. Obecnie firma to ponad 400 kierowców, najnowocześniejsza flota, unikalny magazyn e-commerce, międzynarodowi klienci i zaangażowany zespół profesjonalistów z branży.

Firma z sukcesem porusza się na rynku kurierskim i w branży spożywczej, będąc kluczowym przewoźnikiem dla międzynarodowych koncernów. LSP Group cechuje najwyższa dbałość o jakość i tym czynnikiem firma zyskuje zarówno uznanie wymagających partnerów biznesowych, jak i zaangażowanie pracowników. Firma osiąga najwyższe i wyśrubowane wskaźniki w realizacji projektów dzięki stałej koncentracji na jakości, która przekłada się na pozyskiwaniu z rynku najlepiej wykwalifikowanych kierowców.

Do tego dochodzi praca tylko na nowym sprzęcie (średni wiek ciągników to sześć miesięcy), utrzymywaniu najwyższych standardów eco-drivingu i stałym wykorzystywaniu nowoczesnej telematyki na potrzeby szkoleń i coaching kierowców. Strategia LSP Group opiera się na wartościach ESG oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych, co przekłada się na zrównoważony rozwój firmy i zmniejszanie śladu węglowego.

W połowie 2022 r. firma otworzyła dla swoich klientów na obrzeżach Warszawy nowoczesny magazyn pod projekty e-commerce, z czteropiętrową antresolą, z 18 tysiącami półek, z przepływowymi regałami zasilającymi oraz obszarem wysokiego składowania.

Osiągając cele biznesowe, spółka wyznacza sobie również ambitne cele w obszarze społecznej odpowiedzialność prowadzonego biznesu, skupiając się na ekologii oraz pomocy innym. Dzięki nowoczesnej flocie oraz programowi Eco-drivingu LSP Group znacząco i świadomie zmniejsza ślad węglowy każdego roku. Po rosyjskiej inwazji na Ukrainę firma zaangażowała się w transporty humanitarne.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Piotr Krupa: Ludzie muszą podzielać te same wartości

Rozmowa z jednym z przedsiębiorców zrodziła biznes wart dzisiaj miliony złotych. KRUK nie jest jednak pierwszym dzieckiem biznesowym Piotra Krupy, ale to właśnie ta firma jest z nim dzisiaj kojarzona. Co zdecydowało o sukcesie? Jakie wartości powinny stać za liderami biznesu? Jak w ogóle zbudować prawdziwy zespół w firmie?
Czytaj całość

Nasza przyszłość zależy od jakości przywództwa

Za nami VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. Już po raz siódmy liderzy polskiego biznesu, właściciele firm, menedżerowie najwyższych szczebli, przedstawiciele kadry akademickiej i politycy dyskutowali na temat przywództwa, rozwoju biznesu i polskiej gospodarki, a także wyzwań jakie przed nami stoją. Gościem specjalnym był prezydent Lech Wałęsa. Wręczono również prestiżowe wyróżnienia w czterech kategoriach.
Czytaj całość

Artur Popko laureatem VII edycji BrandMe CEO

Kiedy 20 lat temu dostał pracę w Budimeksie, dziś największej firmie budowlanej w Polce, nawet sobie nie wyobrażał, że kiedyś stanie na jej czele. Artut Popko pokazuje, że ciężka praca zawsze popłaca, a marzenia zawodowe są po to, by je spełniać. Właśnie został laureatem VII edycji plebiscytu BrandMe CEO.