Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

VII edycja BrandMe CEO zakończona ogromnym sukcesem

Beata Mońka, CEO Art of Networking / fot. Piotr Waniorek

Za nami VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. – To była niezwykle udana edycja. Udział w niej wzięli goście z Polski, z zagranicy, biznesu, nauki, świata sportu, polityki. Łączyło ich jedno – mobilizacja do tego, żeby dzielić się doświadczeniem, inspirować, być dumnym z tego, co robimy w Polsce, w jaki sposób dzielimy się tym, co najlepsze za granicą – mówiła Beata Mońka, CEO Art of Networking.

Powołując się na to, co mówili goście specjalni: Lech Wałęsa, prof. Marek Belka i ambasador Mark Brzeziński, dodawała, że prawdziwe przywództwo to nie tylko działanie w kryzysie, to długofalowe patrzenie.

– To przywództwo, które polega na tym, żeby pokazywać i integrować ludzi do wspólnego działania, długofalowego wysiłku i wspólnego celu – mówiła Beata Mońka.

Zapowiedziała kolejną edycję wydarzenia, zaplanowaną na 24 września 2025 r.

—–

2 października 2024 r. odbyła się VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. Już po raz siódmy liderzy polskiego biznesu, właściciele firm, menedżerowie najwyższych szczebli, przedstawiciele kadry akademickiej i politycy dyskutowali na temat przywództwa, rozwoju biznesu i polskiej gospodarki, a także wyzwań jakie przed nami stoją. Gościem specjalnym był prezydent Lech Wałęsa. Wręczono również prestiżowe wyróżnienia w czterech kategoriach.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Robert Maciąg laureatem VII edycji BrandMe CEO

Robert Maciąg jest wysoko wykwalifikowanym senior menedżerem z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie logistyki, operacji, sprzedaży, obsługi klienta, zaopatrzenia, inwentaryzacji i zarządzania projektami. Przez 20 lat zdobywał doświadczenie na wysokich stanowiskach w międzynarodowych firmach logistycznych. W UTi, McLane i Masterfoods zarządzał kluczowymi projektami logistycznymi i transportowymi w Europie i Afryce Północnej. W 2016 r. postanowił uruchomić własną firmę – LSP Group. Robert Maciąg został laureatem VII edycji plebiscytu BrandMe CEO.
Czytaj całość

Prof. Marek Konarzewski: W nauce również mamy do czynienia z marzycielami

Każda złotówka zainwestowana w naukę daje nawet 8 zł zwrotu. Tymczasem współpraca nauki z biznesem w Polsce wciąż nie przedstawia się idealnie. Problemem nie jest już brak środków, ale chociażby niechęć do podejmowania ryzyka, czy też nieco skostniałe podejście uczelni, instytutów i kadry akademickiej. – W szkole, również na uczelniach, nie dajemy możliwości młodym ludziom, którzy są ponadprzeciętni, ale również ponadprzeciętnie niepokorni – zauważa prof. Marek Konarzewski, prezes Polskiej Akademii Nauk. Postuluje, by więcej kadry akademickiej było związane z samym biznesem, nie chce jednak, byśmy na ślepo kopiowali rozwiązania amerykańskie. Osobiście ma też jeden cel: chce zreformować PAN.
Czytaj całość

„Grono laureatów na pewno będzie bardzo inspirujące”

Kilkadziesiąt zgłoszeń, nie tylko bardzo znane nazwiska, ale również osoby, o których nie czytamy na pierwszych stronach gazet. Po trwających kilka miesięcy pracach, Kapituła BrandMe CEO wyłoniła listę laureatów VII edycji plebiscytu. W tym roku nagrody zostaną przyznane w IV kategoriach. Jedno jest pewne. Model przywództwa ewoluuje, ale to postać lidera wciąż jest kluczowa w biznesie.