Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Anna i Robert Lewandowscy. Robert, Anna i Barcelona

Robert i Anna Lewandowscy to najbardziej znana polska para sportowców. W tym roku trafili na pierwsze strony gazet w związku z transferem kapitana polskiej reprezentacji. Zmiana klubu piłkarskiego to ukoronowanie kariery najlepszego polskiego piłkarza. Ale w tle jest coś jeszcze

W moim przypadku istniała pewna strefa komfortu. Ostatecznie nie bałem się decyzji, co do których wiedziałem, że na pewno rozwiną mnie nie tylko zawodowo, ale też prywatnie – poznamy nową kulturę, nowe miasto, nowy klub, nowe osoby – mówił Robert Lewandowski w niedawnym wywiadzie z „Forbesem”.

Robert Lewandowski. Transferowa euforia

Tegoroczny transfer z Bayernu Monachium do FC Barcelona nie schodził z czołówek gazet. Kiedy informacja się potwierdziła, a Robert Lewandowski został oficjalnie zaprezentowany jako nowy zawodnik – wybuchła niemal euforia. Barca liczy bowiem, że wraz z Lewandowskim znów sięgnie szczytów w hiszpańskiej i europejskiej piłce.

Talent sportowy Roberta Lewandowskiego i jego droga od Znicza Pruszków do FC Barcelona to jedno. Obok są także biznes i wszystko, co wiąże się z jego marką osobistą.

Gdy udzielał nam wywiadu w 2020 r. po wygraniu VI edycji naszego plebiscytu 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie, mówił o tym, że stara się swoją postawą na boisku i poza nim pokazywać dzieciakom grającym w piłkę, że w sporcie można osiągnąć dużo.

– Bardzo chciałem pokazać, że chłopak z Polski też potrafi osiągnąć duży sukces – podkreślał.

Robert Lewandowski od lat propaguje też zdrowy tryb życia. I tutaj w sukurs przychodzi jego małżonka. Sport jest także genezą tego nieco bardziej komercyjnego zaangażowania.

Anna Lewandowska. W biznesie realizuje pasje

– Wszystkie moje projekty wywodzą się z działalności sportowej. Zresztą zarówno sport, jak i biznes tak naprawdę mają wspólny mianownik, jakimi są determinacja i samodyscyplina. U mnie było coś jeszcze. W biznesie w pewnym stopniu realizuję moje marzenia i pasje – powiedziała Anna Lewandowska „Forbesowi”.

W jej portfolio znajdziemy blogi, książki poradnikowe, płyty DVD z ćwiczeniami, markę Foods by Ann, obozy Camp by Ann, aplikację dietetyczną i treningową.

– Staram się motywować kobiety, żeby zadbały o swoje zdrowie, zmieniły nawyki. Daję pewne rozwiązania, namawiam, pokazuję na swoim przykładzie pozytywne aspekty w obszarze żywienia i uprawiania sportu, poprawiające jakość naszego życia. Najważniejsze, że sama w to wierzę – podkreśla.

Oboje inwestują także w projekty biznesowe. Po stronie Anny warto wymienić markę kosmetyków Phlov, a po stronie Roberta m.in. restaurację Nine’s w Warszawie, umowę inwestycyjną z Movie Games, inwestycję w odzieżową aplikację Less App, biznes związany z kawą RL9 i napojami izotonicznymi RL9PRO. Do tego dochodzą chociażby inwestycje w nieruchomości.

Robert Lewandowski: Na biznes jest czas w wolnych chwilach

– Dla mnie priorytetem jest gra, a na biznes jest czas w wolnych chwilach. Oczywiście piłka kiedyś się skończy, ale to jeszcze nie jest ten czas, żeby w pełni zaangażować się w to, co będzie po zakończeniu mojej aktywności – podkreśla Robert Lewandowski.

Biznes jest więc dodatkiem, który kiedyś pewnie zapewni byt po zakończeniu kariery sportowej. Oboje deklarują, że zmierzają teraz w stronę wspólnej marki osobistej. W całej historii najważniejsze jest jednak to, że na samym początku ich drogi były marzenia i pasja. Dołożona do tego ciężka praca dała efekt w postaci sukcesu.

Artykuł opublikowany na stronie: https://www.forbes.pl/przywodztwo/anna-i-robert-lewandowscy-robert-anna-i-barcelona/yknm756 w dniu 18/10/2022 przez Aleksandra Fedoruka

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Laureaci VI edycji plebiscytu BrandMe CEO

W gronie nagrodzonych w szóstej edycji plebiscytu BrandMe CEO znaleźli się liderzy, którzy wyróżnili się odwagą i autentycznością w prowadzeniu biznesu w trudnym dla Polski okresie, a jednocześnie sprawnie wykorzystywali najnowsze technologie w rozwoju firmy
Czytaj całość

Za nami gala VI edycji BrandMe CEO [galeria]

W gronie nagrodzonych w szóstej edycji plebiscytu BrandMe CEO znaleźli się liderzy, którzy wyróżnili się odwagą i autentycznością w prowadzeniu biznesu w trudnym dla Polski okresie, a jednocześnie sprawnie wykorzystywali najnowsze technologie w rozwoju firmy