Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Dr Ada Florentyna Pawlak: Biznes musi dbać o dobrostan młodego pokolenia w świecie maszyn

Dr Ada Florentyna Pawlak, antropolożka technologii / fot. Karol Żebruń

Transhumanizm to antropologia przyszłości. – To jest wiązka filozofii, która ma ulepszyć człowieka. Pozostaje pytanie, co to znaczy ulepszyć – mówiła dr Ada Florentyna Pawlak, antropolożka technologii, w rozmowie w trakcie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO.

Zwróciła uwagę na zmianę, która obecnie następuje. Podkreśliła, że dzieci wyrastają dzisiaj w świecie, w którym naturalna dla nich jest obecność sztucznej inteligencji.

– Biznes musi dbać o dobrostan młodego pokolenia w świecie maszyn – apelowała dr Ada Florentyna Pawlak.

—–

2 października 2024 r. odbyła się VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. Już po raz siódmy liderzy polskiego biznesu, właściciele firm, menedżerowie najwyższych szczebli, przedstawiciele kadry akademickiej i politycy dyskutowali na temat przywództwa, rozwoju biznesu i polskiej gospodarki, a także wyzwań jakie przed nami stoją. Gościem specjalnym był prezydent Lech Wałęsa. Wręczono również prestiżowe wyróżnienia w czterech kategoriach.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Jarosław Królewski: AI to może być nasz znak rozpoznawczy

Ostatecznie to takie momenty, w których jest naprawdę ciężko, to one potem decydują o tym, ile i czy się wygra – mówi w rozmowie Jarosław Królewski, prezes Synerise. Jak dodaje, obecnie przedsiębiorcy są na tyle silni, na ile mają doświadczeń na wielu różnych polach. I to właśnie wzbogaca ich podejście do biznesu.
Czytaj całość

Adam Mokrysz: Chcemy mieć jeden z najnowocześniejszych zakładów na świecie

Mokate bez wątpienia stało się jednym z nieformalnych polskich ambasadorów gospodarczych na rynkach zagranicznych. Grupa ze swoimi produktami obecna jest już w ponad 70 krajach i wciąż wykorzystuje nadarzające się okazje biznesowe. A tych – pomimo wyzwań geopolitycznych – przed polskimi firmami pojawiło się sporo. Z Adamem Mokryszem, prezesem Grupy Mokate rozmawiamy o pozycji firm rodzinnych, inwestycjach, gustach konsumentów oraz o jego pasji, jaką są szachy. Okazuje się bowiem, że te ostatnie nie tylko stały się modne, ale są również niezwykle przydatne w… biznesie.