Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Enrico Bottero: Przepis na sukces rodzinnej firmy? Patrzenie w przyszłość

Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska / fot. Karol Żebruń

– Mamy doświadczenie, zdobyte na podstawie tego, co robiliśmy w przeszłości, ale jednocześnie jesteśmy otwarci na to, co przynosi przyszłość. Dzisiaj mówimy dużo o sztucznej inteligencji, ważne jest, by śledzić te trendy – mówił Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska w trakcie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO.

Enrico Bottero dodał, że bardzo ważna jest umiejętność komunikacji z nowymi pokoleniami.

Grupa Ferrero jest jedną z największych na świecie firm produkujących słodycze. To biznes rodzinny, prowadzony od pokoleń.

—–

2 października 2024 r. odbyła się VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. Już po raz siódmy liderzy polskiego biznesu, właściciele firm, menedżerowie najwyższych szczebli, przedstawiciele kadry akademickiej i politycy dyskutowali na temat przywództwa, rozwoju biznesu i polskiej gospodarki, a także wyzwań jakie przed nami stoją. Gościem specjalnym był prezydent Lech Wałęsa. Wręczono również prestiżowe wyróżnienia w czterech kategoriach.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Jarosław Królewski: AI to może być nasz znak rozpoznawczy

Ostatecznie to takie momenty, w których jest naprawdę ciężko, to one potem decydują o tym, ile i czy się wygra – mówi w rozmowie Jarosław Królewski, prezes Synerise. Jak dodaje, obecnie przedsiębiorcy są na tyle silni, na ile mają doświadczeń na wielu różnych polach. I to właśnie wzbogaca ich podejście do biznesu.
Czytaj całość

Adam Mokrysz: Chcemy mieć jeden z najnowocześniejszych zakładów na świecie

Mokate bez wątpienia stało się jednym z nieformalnych polskich ambasadorów gospodarczych na rynkach zagranicznych. Grupa ze swoimi produktami obecna jest już w ponad 70 krajach i wciąż wykorzystuje nadarzające się okazje biznesowe. A tych – pomimo wyzwań geopolitycznych – przed polskimi firmami pojawiło się sporo. Z Adamem Mokryszem, prezesem Grupy Mokate rozmawiamy o pozycji firm rodzinnych, inwestycjach, gustach konsumentów oraz o jego pasji, jaką są szachy. Okazuje się bowiem, że te ostatnie nie tylko stały się modne, ale są również niezwykle przydatne w… biznesie.
Czytaj całość

Robert Maciąg laureatem VII edycji BrandMe CEO

Robert Maciąg jest wysoko wykwalifikowanym senior menedżerem z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie logistyki, operacji, sprzedaży, obsługi klienta, zaopatrzenia, inwentaryzacji i zarządzania projektami. Przez 20 lat zdobywał doświadczenie na wysokich stanowiskach w międzynarodowych firmach logistycznych. W UTi, McLane i Masterfoods zarządzał kluczowymi projektami logistycznymi i transportowymi w Europie i Afryce Północnej. W 2016 r. postanowił uruchomić własną firmę – LSP Group. Robert Maciąg został laureatem VII edycji plebiscytu BrandMe CEO.