Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Gala BrandMe CEO

W czwartek 13 września odbyła się gala BrandMe CEO podczas której wręczyliśmy nagrody dla laureatów plebiscytu oraz dyskutowaliśmy o kształtowaniu marki osobistej osobistej prezesa i o tym jak wpływa ona na biznes
Na zdjęciu Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, oraz Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering

Gala BrandMe CEO

W czwartek 13 września odbyła się gala BrandMe CEO podczas której wręczyliśmy nagrody dla laureatów plebiscytu oraz dyskutowaliśmy o kształtowaniu marki osobistej osobistej prezesa i o tym jak wpływa ona na biznes


ZOBACZ ZDJĘCIA
Zdjęć: 18

Pełną listę laureatów BrandME CEO oraz kryteria i skład kapituły można znaleźć tutaj

1/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

2/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

3/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

4/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

5/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

6/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

7/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

8/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

9/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

10/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

11/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

12/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

13/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

14/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

15/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

16/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

17/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

18/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

Artykuł opublikowany na stronie: https://www.forbes.pl/kariera/zdjecia-z-gali-brandme-ceo-galeria-zdjec/p8et75g w dniu 15/09/2018

Total
0
Shares
Related Posts
Jak wybieraliśmy osobowości
Czytaj całość

Jak wybieraliśmy osobowości

Od kilku miesięcy na łamach „Forbesa” zapowiadaliśmy zarówno konferencję „BrandMe CEO”, jak i – a może przede wszystkim – plebiscyt na najsilniejsze marki osobiste w biznesie. Kapituła miała trudne zadanie: jak zdecydować, kto zasłużył na wyróżnienie?
Irena Eris i Henryk Orfinger
Czytaj całość

Tandem doskonały

Stworzona przez małżeństwo przedsiębiorców firma kosmetyczna Dr Irena Eris od wielu lat na lokalnym rynku ogrywa w kategorii kremów międzynarodowe koncerny. Założyciele zawdzięczają to intuicji, konsekwencji, a także niestronieniu od trudnych decyzji
Wręczenie nagród BrandMe CEO. Od lewej: Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, Anna Rulkiewicz, prezes Lux Medu, Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering oraz Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers Polska
Czytaj całość

Kim są laureaci BrandMe CEO?

Marka osobista prezesa to efekt przemyślanej strategii oraz ciężkiej, konsekwentnej pracy nad sobą i swoim stylem zarządzania. A także szczypty osobistej charyzmy, której nie da się wyuczyć. Wszystko to ma 12 laureatów plebiscytu BrandMe CEO
Prof SGGW Piotr Zielonka i Beata Mońka
Czytaj całość

Kto nie ryzykuje, ten nie bywa bankrutem

70 proc. prezesów firm nie zarządza swoją marką osobistą. Czy ma to przełożenie na ich skuteczność i styl zarządzania oraz to, jak są odbierani przez rynek? Rozmawiamy z Beatą Mońką, business executive w BMBC, i prof. nadzw. Piotrem Zielonką z Zakładu Ekonofizyki i Zastosowań Fizyki SGGW