Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Istota dobrego przywództwa? Wartości, ludzie i technologie

Bartosz Skwarczek, founder i president of G2A Group i Beata Mońka, CEO Art of Networking / fot. Karol Żebruń

– Liderzy muszą dawać przykład. Wierzę, że są to osoby, które przynoszą światło, pomysł i pomagają w jego egzekucji, dzielą się wiedzą i przestrzenią. W okresie transformacji i wyzwań, lider i liderka są potrzebni bardziej niż kiedykolwiek – mówił Bartosz Skwarczek, founder i president of G2A Group w rozmowie przeprowadzonej w trakcie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO.

Podkreślił jednocześnie, że lider musi kierować się odpowiednimi wartościami i widzieć drugiego człowieka, ale jednocześnie obserwować świat i być otwartym na nowe technologie.

—–

2 października 2024 r. odbyła się VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. Już po raz siódmy liderzy polskiego biznesu, właściciele firm, menedżerowie najwyższych szczebli, przedstawiciele kadry akademickiej i politycy dyskutowali na temat przywództwa, rozwoju biznesu i polskiej gospodarki, a także wyzwań jakie przed nami stoją. Gościem specjalnym był prezydent Lech Wałęsa. Wręczono również prestiżowe wyróżnienia w czterech kategoriach.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Lech Wałęsa: Był czas na Piłsudskiego i był czas na Wałęsę

Znaleźliśmy się między epokami - podkreśla Lech Wałęsa, twórca „Solidarności” i prezydent RP w latach 1990-1995. Jak dodaje, nie wszystko ze starej epoki pasuje do dzisiejszych czasów. Tworzy się nowy światowy ład. Gdzie jest miejsce Polski? Jakie kroki warto zrealizować? Czy proponowaną przez prezydenta kadencyjność można zastosować także wobec biznesu? I czy o wielu ważnych sprawach tak naprawdę decyduje przypadek?
Czytaj całość

Sztuczna inteligencja nowym orężem lidera

Skończyły się Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Jest to doskonała okazja, aby przyjrzeć się, jak technologia wspiera człowieka. To człowiek, jego wytrzymałość i umiejętności są doceniane medalem i miejscem na podium. To człowiek otrzymuje medale, a technologia go wspiera. Zupełnie inaczej niż w przypadku, na przykład, Formuły 1, gdzie nagrody dostają konstrukcje mechaniczne, a kierowca jest jedynie uzupełnieniem.
Czytaj całość

Prof. Marek Konarzewski: W nauce również mamy do czynienia z marzycielami

Każda złotówka zainwestowana w naukę daje nawet 8 zł zwrotu. Tymczasem współpraca nauki z biznesem w Polsce wciąż nie przedstawia się idealnie. Problemem nie jest już brak środków, ale chociażby niechęć do podejmowania ryzyka, czy też nieco skostniałe podejście uczelni, instytutów i kadry akademickiej. – W szkole, również na uczelniach, nie dajemy możliwości młodym ludziom, którzy są ponadprzeciętni, ale również ponadprzeciętnie niepokorni – zauważa prof. Marek Konarzewski, prezes Polskiej Akademii Nauk. Postuluje, by więcej kadry akademickiej było związane z samym biznesem, nie chce jednak, byśmy na ślepo kopiowali rozwiązania amerykańskie. Osobiście ma też jeden cel: chce zreformować PAN.