Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Istota dobrego przywództwa? Wartości, ludzie i technologie

Bartosz Skwarczek, founder i president of G2A Group i Beata Mońka, CEO Art of Networking / fot. Karol Żebruń

– Liderzy muszą dawać przykład. Wierzę, że są to osoby, które przynoszą światło, pomysł i pomagają w jego egzekucji, dzielą się wiedzą i przestrzenią. W okresie transformacji i wyzwań, lider i liderka są potrzebni bardziej niż kiedykolwiek – mówił Bartosz Skwarczek, founder i president of G2A Group w rozmowie przeprowadzonej w trakcie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO.

Podkreślił jednocześnie, że lider musi kierować się odpowiednimi wartościami i widzieć drugiego człowieka, ale jednocześnie obserwować świat i być otwartym na nowe technologie.

—–

2 października 2024 r. odbyła się VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. Już po raz siódmy liderzy polskiego biznesu, właściciele firm, menedżerowie najwyższych szczebli, przedstawiciele kadry akademickiej i politycy dyskutowali na temat przywództwa, rozwoju biznesu i polskiej gospodarki, a także wyzwań jakie przed nami stoją. Gościem specjalnym był prezydent Lech Wałęsa. Wręczono również prestiżowe wyróżnienia w czterech kategoriach.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Jarosław Królewski: AI to może być nasz znak rozpoznawczy

Ostatecznie to takie momenty, w których jest naprawdę ciężko, to one potem decydują o tym, ile i czy się wygra – mówi w rozmowie Jarosław Królewski, prezes Synerise. Jak dodaje, obecnie przedsiębiorcy są na tyle silni, na ile mają doświadczeń na wielu różnych polach. I to właśnie wzbogaca ich podejście do biznesu.
Czytaj całość

Prof. Marek Konarzewski: W nauce również mamy do czynienia z marzycielami

Każda złotówka zainwestowana w naukę daje nawet 8 zł zwrotu. Tymczasem współpraca nauki z biznesem w Polsce wciąż nie przedstawia się idealnie. Problemem nie jest już brak środków, ale chociażby niechęć do podejmowania ryzyka, czy też nieco skostniałe podejście uczelni, instytutów i kadry akademickiej. – W szkole, również na uczelniach, nie dajemy możliwości młodym ludziom, którzy są ponadprzeciętni, ale również ponadprzeciętnie niepokorni – zauważa prof. Marek Konarzewski, prezes Polskiej Akademii Nauk. Postuluje, by więcej kadry akademickiej było związane z samym biznesem, nie chce jednak, byśmy na ślepo kopiowali rozwiązania amerykańskie. Osobiście ma też jeden cel: chce zreformować PAN.