Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Istota dobrego przywództwa? Wartości, ludzie i technologie

Bartosz Skwarczek, founder i president of G2A Group i Beata Mońka, CEO Art of Networking / fot. Karol Żebruń

– Liderzy muszą dawać przykład. Wierzę, że są to osoby, które przynoszą światło, pomysł i pomagają w jego egzekucji, dzielą się wiedzą i przestrzenią. W okresie transformacji i wyzwań, lider i liderka są potrzebni bardziej niż kiedykolwiek – mówił Bartosz Skwarczek, founder i president of G2A Group w rozmowie przeprowadzonej w trakcie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO.

Podkreślił jednocześnie, że lider musi kierować się odpowiednimi wartościami i widzieć drugiego człowieka, ale jednocześnie obserwować świat i być otwartym na nowe technologie.

—–

2 października 2024 r. odbyła się VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. Już po raz siódmy liderzy polskiego biznesu, właściciele firm, menedżerowie najwyższych szczebli, przedstawiciele kadry akademickiej i politycy dyskutowali na temat przywództwa, rozwoju biznesu i polskiej gospodarki, a także wyzwań jakie przed nami stoją. Gościem specjalnym był prezydent Lech Wałęsa. Wręczono również prestiżowe wyróżnienia w czterech kategoriach.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Rodzina Ptaszków i JMP Flowers z nagrodą BrandFamily

JMP Flowers jest największym polskim hodowcą kwiatów. W Stężycy na Lubelszczyźnie na 18 hektarach, na których zlokalizowane są specjalistyczne szklarnie, uprawianych jest kilkaset odmian orchidei, róż oraz anturium. Firma posiada także spółkę w Wiedniu, która obsługuje przede wszystkim rynek austriacki, czeski, słowacki, niemiecki i węgierski. Biznes należący do rodziny Ptaszków został właśnie wyróżniony nagrodą w kategorii BrandFamily.
Czytaj całość

Stefan Batory: Booksy może być firmą 100 razy większą niż obecnie

Gdy Stefan Batory wspólnie z Konradem Howardem zakładali firmę w USA usłyszeli „wariaci, co wy robicie?!”. Ale metodą prób i błędów podbili rynek rezerwacji online za Atlantykiem i ostatecznie także w Polsce. Postawili na nowe technologie i… rozwiązanie rzeczywistego problemu na rynku usług. Zaryzykowali i wygrali.