Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

VII edycja BrandMe CEO zakończona ogromnym sukcesem

Beata Mońka, CEO Art of Networking / fot. Piotr Waniorek

Za nami VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. – To była niezwykle udana edycja. Udział w niej wzięli goście z Polski, z zagranicy, biznesu, nauki, świata sportu, polityki. Łączyło ich jedno – mobilizacja do tego, żeby dzielić się doświadczeniem, inspirować, być dumnym z tego, co robimy w Polsce, w jaki sposób dzielimy się tym, co najlepsze za granicą – mówiła Beata Mońka, CEO Art of Networking.

Powołując się na to, co mówili goście specjalni: Lech Wałęsa, prof. Marek Belka i ambasador Mark Brzeziński, dodawała, że prawdziwe przywództwo to nie tylko działanie w kryzysie, to długofalowe patrzenie.

– To przywództwo, które polega na tym, żeby pokazywać i integrować ludzi do wspólnego działania, długofalowego wysiłku i wspólnego celu – mówiła Beata Mońka.

Zapowiedziała kolejną edycję wydarzenia, zaplanowaną na 24 września 2025 r.

—–

2 października 2024 r. odbyła się VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. Już po raz siódmy liderzy polskiego biznesu, właściciele firm, menedżerowie najwyższych szczebli, przedstawiciele kadry akademickiej i politycy dyskutowali na temat przywództwa, rozwoju biznesu i polskiej gospodarki, a także wyzwań jakie przed nami stoją. Gościem specjalnym był prezydent Lech Wałęsa. Wręczono również prestiżowe wyróżnienia w czterech kategoriach.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Artur Popko laureatem VII edycji BrandMe CEO

Kiedy 20 lat temu dostał pracę w Budimeksie, dziś największej firmie budowlanej w Polce, nawet sobie nie wyobrażał, że kiedyś stanie na jej czele. Artut Popko pokazuje, że ciężka praca zawsze popłaca, a marzenia zawodowe są po to, by je spełniać. Właśnie został laureatem VII edycji plebiscytu BrandMe CEO.
Czytaj całość

Dr Tessy Ojo: Dzisiaj przywództwo to nie tylko podejmowanie decyzji

Współczesny lider musi uosabiać empatię, inkluzywność i odporność. Powinien być kimś, kto słucha, kto ceni różnorodność myśli – podkreśla dr Tessy Ojo, dyrektor wykonawcza The Diana Award. W jej opinii, przywództwo dzisiaj nie polega jedynie na podejmowaniu decyzji, ale chociażby na inspirowaniu innych. Lider powinien być elastyczny, rozumieć złożoność współczesnego świata i wykorzystywać swój wpływ do napędzania pozytywnych zmian. Ma ku temu zresztą potencjał. Przykładowo, generacja Z i pokolenie Alfa priorytetowo traktują zrównoważony rozwój w życiu osobistym i zawodowym. Jak jest w przypadku przedstawicieli innych pokoleń? I jak zmienić na lepsze świat biznesu oraz z sukcesem poszukiwać talentów?