Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Gala BrandMe CEO

W czwartek 13 września odbyła się gala BrandMe CEO podczas której wręczyliśmy nagrody dla laureatów plebiscytu oraz dyskutowaliśmy o kształtowaniu marki osobistej osobistej prezesa i o tym jak wpływa ona na biznes
Na zdjęciu Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, oraz Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering

Gala BrandMe CEO

W czwartek 13 września odbyła się gala BrandMe CEO podczas której wręczyliśmy nagrody dla laureatów plebiscytu oraz dyskutowaliśmy o kształtowaniu marki osobistej osobistej prezesa i o tym jak wpływa ona na biznes


ZOBACZ ZDJĘCIA
Zdjęć: 18

Pełną listę laureatów BrandME CEO oraz kryteria i skład kapituły można znaleźć tutaj

1/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

2/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

3/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

4/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

5/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

6/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

7/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

8/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

9/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

10/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

11/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

12/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

13/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

14/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

15/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

16/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

17/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

18/18

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

BrandMe CEO
Żelazna Studio / Redakcja Forbes

Artykuł opublikowany na stronie: https://www.forbes.pl/kariera/zdjecia-z-gali-brandme-ceo-galeria-zdjec/p8et75g w dniu 15/09/2018

Total
0
Shares
Related Posts
Krzysztof Pawiński
Czytaj całość

Krzysztof Pawiński: Wytrawny gracz z biznesową intuicją

Krzysztof Pawiński ma wszystko to, co ceni się w biznesie – jest inteligentny, konkretny i skupiony na działaniu. Wspólnie z kolegami zbudował siódmą największą prywatną polską firmę, której wartość ekonomiczna przekracza już 7 mld zł. Pawiński ma w portfolio 50 marek, w tym Tigera i Tymbark. Żartuje, że prezesem Maspeksu został, bo był najmłodszy ze wszystkich pięciu wspólników firmy. Trzy dekady temu padło na niego i do dzisiaj jest on jedynym z założycieli, który wciąż zajmuje się w firmie bieżącym zarządzaniem. Pozostali dawno przeszli do rady nadzorczej
Prof SGGW Piotr Zielonka i Beata Mońka
Czytaj całość

Kto nie ryzykuje, ten nie bywa bankrutem

70 proc. prezesów firm nie zarządza swoją marką osobistą. Czy ma to przełożenie na ich skuteczność i styl zarządzania oraz to, jak są odbierani przez rynek? Rozmawiamy z Beatą Mońką, business executive w BMBC, i prof. nadzw. Piotrem Zielonką z Zakładu Ekonofizyki i Zastosowań Fizyki SGGW
Jak wybieraliśmy osobowości
Czytaj całość

Jak wybieraliśmy osobowości

Od kilku miesięcy na łamach „Forbesa” zapowiadaliśmy zarówno konferencję „BrandMe CEO”, jak i – a może przede wszystkim – plebiscyt na najsilniejsze marki osobiste w biznesie. Kapituła miała trudne zadanie: jak zdecydować, kto zasłużył na wyróżnienie?
Solange Olszewska
Czytaj całość

Od autobusów elektrycznych do zdrowej żywności

Przez lata Solange Olszewska kierowała Solarisem tak jak najlepsi kierowcy produkowanymi przez jej firmę autobusami. Po sprzedaniu udziałów w spółce będzie dzielić uwagę między dotychczasowy biznes i zupełnie nowe przedsięwzięcie