W gronie nagrodzonych w szóstej edycji plebiscytu BrandMe CEO znaleźli się liderzy, którzy wyróżnili się odwagą i autentycznością w prowadzeniu biznesu w trudnym dla Polski okresie, a jednocześnie sprawnie wykorzystywali najnowsze technologie w rozwoju firmy
fot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorek
Bycie wizjonerem to już nie tylko wymyślanie najnowszych rozwiązań technologicznych. Pracownicy, konsumenci i rynek oczekują już czegoś więcej. Liderzy muszą mieć to na uwadze i niejednokrotnie iść pod prąd, wdrażając nieszablonowe pomysły. Epoka ESG rządzi się swoimi prawami
Jacek Pawlak buduje rynek samochodowy od ponad 30 lat, a marka, z którą się wtedy związał, jest dziś najchętniej wybierana przez krajowych kierowców. Od wiosny tego roku zarządza rynkami Europy Środkowej, na których jest obecna
W gronie nagrodzonych w szóstej edycji plebiscytu BrandMe CEO znaleźli się liderzy, którzy wyróżnili się odwagą i autentycznością w prowadzeniu biznesu w trudnym dla Polski okresie, a jednocześnie sprawnie wykorzystywali najnowsze technologie w rozwoju firmy
Tematyka wellbeing, zdrowia psychicznego i fizycznego staje się kluczowa w ostatnich latach. Dyskutowaliśmy o tym podczas BrandMe CEO Round table „Odporność psychiczna lidera i zespołów”.