Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Kim są laureaci BrandMe CEO?

Marka osobista prezesa to efekt przemyślanej strategii oraz ciężkiej, konsekwentnej pracy nad sobą i swoim stylem zarządzania. A także szczypty osobistej charyzmy, której nie da się wyuczyć. Wszystko to ma 12 laureatów plebiscytu BrandMe CEO
Wręczenie nagród BrandMe CEO. Od lewej: Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, Anna Rulkiewicz, prezes Lux Medu, Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering oraz Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers Polska

Kim są laureaci BrandMe CEO?

Marka osobista prezesa to efekt przemyślanej strategii oraz ciężkiej, konsekwentnej pracy nad sobą i swoim stylem zarządzania. A także szczypty osobistej charyzmy, której nie da się wyuczyć. Wszystko to ma 12 laureatów plebiscytu BrandMe CEO

Wręczenie nagród BrandMe CEO. Od lewej: Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, Anna Rulkiewicz, prezes Lux Medu, Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering oraz Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers Polska
Wręczenie nagród BrandMe CEO. Od lewej: Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, Anna Rulkiewicz, prezes Lux Medu, Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering oraz Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers Polska

Fot.: Żelazna Studio / Redakcja Forbes 

Autentyczność otwierała listę kluczowych kryteriów, którymi kierowała się przy wyborze najsilniejszych marek prezesów w Polsce kapituła plebiscytu BrandMe CEO. – To kluczowy czynnik, jaki określiśmy. Prezes musi być prawdziwy, mieć charakter, pasję i przekonania – mówiła Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering, jedna z członkiń kapituły.

Pozostałymi kryteriami, wybranymi z listy ponad 30 zgłoszonych pierwotnie, były: spójność wizji oraz stylu zarządzania prezesa, wartości, jakimi kierują się zarządzający w życiu i w pracy, ich komunikacja zewnętrzna (z rynkiem) oraz wewnętrzna (z pracownikami i radą nadzorczą), siła wpływu reputacji i działań prezesa na wzrost zaufania i wartości firmy. Listę kryteriów zamyka strategia zarządzania, czyli to, w jaki sposób przyjęte przez prezesa strategie i taktyki przekładają się na wyniki firmy i długofalowe postrzeganie prezesów, bo nasi laureaci to osoby, które zarządzają swoimi firmami przynajmniej 3-5 lat.

– Marka osobista jest obietnicą dostarczenia pewnych wartości i ta obietnica musi pochodzić z czegoś więcej niż z robienia dobrego wrażenia – z rezultatów, które dana osoba osiągnęła w życiu, z uczciwości i wartości, które sobą reprezentuje – mówił prof. Grzegorz Mazurek, specjalista od zarządzania i marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego.

Kierując się takimi zasadami i kryteriami, kapituła plebiscytu składająca się z przedstawicieli PwC, w tym Olgi Grygier- Siddons, partnera PwC w Polsce, Adama Krasonia, prezesa tej spółki, Eweliny Niewińskiej, dyrektora w PwC, oraz Krzysztofa Badowskiego, partnera tej firmy, prof. Witolda Bieleckiego, rektora Akademii Leona Koźmińskiego, Bartłomieja Dmitruka, bankiera inwestycyjnego z Haitong Bank, Beaty Mońki, business executive w BMBC&Business Partnering oraz Pawła Zielewskiego, redaktora naczelnego „Forbesa”, wybrała 12 prezesów, którzy przez lata zbudowali najsilniejsze marki osobiste w polskim biznesie.

Laureatami pierwszej edycji plebiscytu BrandMe CEO zostali: Dariusz Miłek, prezes obuwniczej spółki CCC, Irena Eris i Henryk Orfinger, założyciele firmy kosmetycznej Dr Irena Eris, Adam Kiciński, prezes CD Projektu, twórcy gry komputerowej Wiedźmin, Anna Rulkiewicz, prezes Lux Medu, Solange Olszewska, współzałożycielka i prezes Solaris Bus&Coach, Przemysław Gacek, prezes Grupy Pracuj.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Maspeksu, Zbigniew Sosnowski, założyciel i prezes producenta rowerów Kross, Piotr Krupa, prezes firmy windykacyjnej Kruk, Evangelos Evangelou – prezes Herbapolu Lublin, Cypryjczyk, który od ponad 25 lat mieszka w Polsce oraz Zenon Ziaja – szef i właściciel rodzinnej kosmetycznej firmy Ziaja, Cezary Stypułkowski – prezes mBanku.

Artykuł opublikowany na stronie: https://www.forbes.pl/kariera/brandme-ceo-lista-laureatow-plebiscytu/qb3822m w dniu 14/09/2018 przez Magdalena Lemańska

Total
0
Shares
Related Posts
Przemysław Gacek
Czytaj całość

Daję ludziom dużo swobody

Szef Grupy Pracuj wierzy, że o sukcesie firmy decydują ludzie, z którymi się ją buduje. Dlatego dzieli się z nimi wspólnie wypracowaną wartością. W kandydatach na najważniejsze stanowiska ceni sobie umiejętność szybkiego uczenia się
Krzysztof Pawiński
Czytaj całość

Krzysztof Pawiński: Wytrawny gracz z biznesową intuicją

Krzysztof Pawiński ma wszystko to, co ceni się w biznesie – jest inteligentny, konkretny i skupiony na działaniu. Wspólnie z kolegami zbudował siódmą największą prywatną polską firmę, której wartość ekonomiczna przekracza już 7 mld zł. Pawiński ma w portfolio 50 marek, w tym Tigera i Tymbark. Żartuje, że prezesem Maspeksu został, bo był najmłodszy ze wszystkich pięciu wspólników firmy. Trzy dekady temu padło na niego i do dzisiaj jest on jedynym z założycieli, który wciąż zajmuje się w firmie bieżącym zarządzaniem. Pozostali dawno przeszli do rady nadzorczej
Na zdjęciu Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, oraz Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering
Czytaj całość

Gala BrandMe CEO

W czwartek 13 września odbyła się gala BrandMe CEO podczas której wręczyliśmy nagrody dla laureatów plebiscytu oraz dyskutowaliśmy o kształtowaniu marki osobistej osobistej prezesa i o tym jak wpływa ona na biznes
Irena Eris i Henryk Orfinger
Czytaj całość

Tandem doskonały

Stworzona przez małżeństwo przedsiębiorców firma kosmetyczna Dr Irena Eris od wielu lat na lokalnym rynku ogrywa w kategorii kremów międzynarodowe koncerny. Założyciele zawdzięczają to intuicji, konsekwencji, a także niestronieniu od trudnych decyzji