Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Robert Maciąg laureatem VII edycji BrandMe CEO

Robert Maciąg jest wysoko wykwalifikowanym senior menedżerem z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie logistyki, operacji, sprzedaży, obsługi klienta, zaopatrzenia, inwentaryzacji i zarządzania projektami. Przez 20 lat zdobywał doświadczenie na wysokich stanowiskach w międzynarodowych firmach logistycznych. W UTi, McLane i Masterfoods zarządzał kluczowymi projektami logistycznymi i transportowymi w Europie i Afryce Północnej. W 2016 r. postanowił uruchomić własną firmę – LSP Group. Robert Maciąg został laureatem VII edycji plebiscytu BrandMe CEO.
Robert Maciąg, prezes LSP Group został laureatem VII edycji BrandMe CEO / fot. Piotr Waniorek

Gdy Robert Maciąg zakładał LSP Group nie chodziło mu o to, by zbudować biznes dający wyłącznie wysokie przychody. Chciał zrobić coś, co będzie niepowtarzalne, coś, czego sam nie mógł znaleźć w korporacjach. Dziś LSP Group jest głównym operatorem dla firm kurierskich. W zaledwie sześć lat zbudowała swoją znaczącą pozycję na rynku transportowym. Obecnie firma to ponad 400 kierowców, najnowocześniejsza flota, unikalny magazyn e-commerce, międzynarodowi klienci i zaangażowany zespół profesjonalistów z branży.

Firma z sukcesem porusza się na rynku kurierskim i w branży spożywczej, będąc kluczowym przewoźnikiem dla międzynarodowych koncernów. LSP Group cechuje najwyższa dbałość o jakość i tym czynnikiem firma zyskuje zarówno uznanie wymagających partnerów biznesowych, jak i zaangażowanie pracowników. Firma osiąga najwyższe i wyśrubowane wskaźniki w realizacji projektów dzięki stałej koncentracji na jakości, która przekłada się na pozyskiwaniu z rynku najlepiej wykwalifikowanych kierowców.

Do tego dochodzi praca tylko na nowym sprzęcie (średni wiek ciągników to sześć miesięcy), utrzymywaniu najwyższych standardów eco-drivingu i stałym wykorzystywaniu nowoczesnej telematyki na potrzeby szkoleń i coaching kierowców. Strategia LSP Group opiera się na wartościach ESG oraz wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych, co przekłada się na zrównoważony rozwój firmy i zmniejszanie śladu węglowego.

W połowie 2022 r. firma otworzyła dla swoich klientów na obrzeżach Warszawy nowoczesny magazyn pod projekty e-commerce, z czteropiętrową antresolą, z 18 tysiącami półek, z przepływowymi regałami zasilającymi oraz obszarem wysokiego składowania.

Osiągając cele biznesowe, spółka wyznacza sobie również ambitne cele w obszarze społecznej odpowiedzialność prowadzonego biznesu, skupiając się na ekologii oraz pomocy innym. Dzięki nowoczesnej flocie oraz programowi Eco-drivingu LSP Group znacząco i świadomie zmniejsza ślad węglowy każdego roku. Po rosyjskiej inwazji na Ukrainę firma zaangażowała się w transporty humanitarne.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Lech Wałęsa: Był czas na Piłsudskiego i był czas na Wałęsę

Znaleźliśmy się między epokami - podkreśla Lech Wałęsa, twórca „Solidarności” i prezydent RP w latach 1990-1995. Jak dodaje, nie wszystko ze starej epoki pasuje do dzisiejszych czasów. Tworzy się nowy światowy ład. Gdzie jest miejsce Polski? Jakie kroki warto zrealizować? Czy proponowaną przez prezydenta kadencyjność można zastosować także wobec biznesu? I czy o wielu ważnych sprawach tak naprawdę decyduje przypadek?