W gronie nagrodzonych w szóstej edycji plebiscytu BrandMe CEO znaleźli się liderzy, którzy wyróżnili się odwagą i autentycznością w prowadzeniu biznesu w trudnym dla Polski okresie, a jednocześnie sprawnie wykorzystywali najnowsze technologie w rozwoju firmy
fot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorekfot. Piotr Waniorek
W gronie nagrodzonych w szóstej edycji plebiscytu BrandMe CEO znaleźli się liderzy, którzy wyróżnili się odwagą i autentycznością w prowadzeniu biznesu w trudnym dla Polski okresie, a jednocześnie sprawnie wykorzystywali najnowsze technologie w rozwoju firmy
Bycie wizjonerem to już nie tylko wymyślanie najnowszych rozwiązań technologicznych. Pracownicy, konsumenci i rynek oczekują już czegoś więcej. Liderzy muszą mieć to na uwadze i niejednokrotnie iść pod prąd, wdrażając nieszablonowe pomysły. Epoka ESG rządzi się swoimi prawami
W teorii liderom nie powinno brakować wiary we własne siły czy też projekty. Niejednokrotnie oczekują wsparcia najbliższych. Ale nie zawsze tak jest. Bywa, że w dany pomysł wierzą wyłącznie oni sami, wbrew otoczeniu. Jak to jest z tym sukcesem