Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Enrico Bottero: Przepis na sukces rodzinnej firmy? Patrzenie w przyszłość

Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska / fot. Karol Żebruń

– Mamy doświadczenie, zdobyte na podstawie tego, co robiliśmy w przeszłości, ale jednocześnie jesteśmy otwarci na to, co przynosi przyszłość. Dzisiaj mówimy dużo o sztucznej inteligencji, ważne jest, by śledzić te trendy – mówił Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska w trakcie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO.

Enrico Bottero dodał, że bardzo ważna jest umiejętność komunikacji z nowymi pokoleniami.

Grupa Ferrero jest jedną z największych na świecie firm produkujących słodycze. To biznes rodzinny, prowadzony od pokoleń.

—–

2 października 2024 r. odbyła się VII Gala i Spotkanie Liderów BrandMe CEO. Już po raz siódmy liderzy polskiego biznesu, właściciele firm, menedżerowie najwyższych szczebli, przedstawiciele kadry akademickiej i politycy dyskutowali na temat przywództwa, rozwoju biznesu i polskiej gospodarki, a także wyzwań jakie przed nami stoją. Gościem specjalnym był prezydent Lech Wałęsa. Wręczono również prestiżowe wyróżnienia w czterech kategoriach.

Zobacz także:

Laureaci VII edycji BrandMe CEO

Podsumowanie VII Gali i Spotkania Liderów BrandMe CEO

Total
0
Shares
Related Posts
Czytaj całość

Jarosław Królewski: AI to może być nasz znak rozpoznawczy

Ostatecznie to takie momenty, w których jest naprawdę ciężko, to one potem decydują o tym, ile i czy się wygra – mówi w rozmowie Jarosław Królewski, prezes Synerise. Jak dodaje, obecnie przedsiębiorcy są na tyle silni, na ile mają doświadczeń na wielu różnych polach. I to właśnie wzbogaca ich podejście do biznesu.