Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Laureaci VI edycji plebiscytu BrandMe CEO

W gronie nagrodzonych w szóstej edycji plebiscytu BrandMe CEO znaleźli się liderzy, którzy wyróżnili się odwagą i autentycznością w prowadzeniu biznesu w trudnym dla Polski okresie, a jednocześnie sprawnie wykorzystywali najnowsze technologie w rozwoju firmy
22.09.2023 Warszawa, n/z Brand Me 2023 fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl

Laureaci VI edycji plebiscytu BrandMe CEO

W gronie nagrodzonych w szóstej edycji plebiscytu BrandMe CEO znaleźli się liderzy, którzy wyróżnili się odwagą i autentycznością w prowadzeniu biznesu w trudnym dla Polski okresie, a jednocześnie sprawnie wykorzystywali najnowsze technologie w rozwoju firmy

Fot.: Piotr Waniorek

BrandMe CEO to cykl wydarzeń promujący autentyczne przywództwo w biznesie, którego zwieńczeniem jest prestiżowy plebiscyt. W jego ramach każdego roku doceniani są liderzy biznesu cechujący się autentycznością, odwagą, transparentnością, inspirujący swoich współpracowników.

Laureatami VI edycji BrandMe CEO zostali

Andrzej Antoń, współzałożyciel Blue Media (obecnie Autopay)

Elżbieta Czetwertyńska, prezes Citi Handlowy

Janusz Grądzki, prezes Eleport

Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding

Jarosław Królewski, założyciel i prezes Synerise

Marek Maślanka, prezes mdm Holding, właściciel marki MyRoof

Wiktor Schmidt, executive chairman Netguru

Marek Sypek, prezes Stock Polska

Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska

Nagroda specjalna. Social Impact

Grupa Tubądzin

Kapituła po raz pierwszy w historii przyznała nagrody w dwóch nowych kategoriach.

BrandWe

Mateusz Kowalczyk, Jakub Fryszczyn – założyciele Foodsi

Adam Marciniak, Paulina Strugała, Przemysław Koch, Mirosław Boda, Adrian Adamowicz – zarząd VeloBank.

BrandFamily

Adam i Katarzyna Mokrysz, Grupa Mokate

Rodzina Kolańskich, Colian

Powtarzany przez nas już szósty rok z rzędu w ramach BrandMe CEO swoisty zestaw cech lidera biznesu XXI wieku staje się pewnego rodzaju wzorem do naśladowania – z autentycznością i uczciwością samego lidera na czele.

Kryteria wyboru laureatów BrandMe CEO

1. Autentyczność i spójność lidera

2. Odwaga w podejmowaniu ryzyka

3. Dialog – komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna z zespołami

4. Siła wpływu reputacji i działań prezesa na wzrost zaufania i wartości firmy, którą zarządza

5. Strategia zarządzania i jej efekty

6. Lider jako promotor i wychowawca następców

7. Misyjność, odpowiedzialność, empatia

Wyboru laureatów dokonują ubiegłoroczni zwycięzcy oraz przedstawiciele świata akademickiego, biznesu i mediów.

Kapituła VI edycji BrandMe CEO

Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie
Beata Drzazga, założycielka i prezes BetaMed
Dariusz Gałęzewski, współzałożyciel i wieloletni prezes Oshee
Dariusz Grzeszczak, założyciel i prezes Erbud
Paweł Marchewka, tówrca i szef Techlandu
Adam Mokrysz, prezes Grupy Mokate
Jacek Pawlak, prezes Toyota Central Europe
Hrvoje Puhalo, prezes Podravka Polska
Artur Rytel, prezes Green Holding
Olga Grygier-Siddons, założycielka Experiential Learning Hub
Sylwia Hałas-Dej, Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów, Akademia Leona Koźmińskiego
prof. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego
Beata Mońka, prezes Art of Networking, pomysłodawczyni BrandMe CEO
Ewelina Niewińska, dyrektor działu Marketingu, Komunikacji i Rozwoju Binzesu, PwC Polska
Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Joanna Przetakiewicz, współtworczyni marki La Mania, założycielka ruchu Era Nowych Kobiet
Piotr Witwicki, redaktor naczelny portalu Interia
Paweł Zielewski, redaktor naczelny magazynu Forbes Polska
prof. Piotr Zielonka, SGGW

Total
0
Shares
Related Posts
Przywództwo i kapitalizm przed momentem zwrotnym
Czytaj całość

Przywództwo i kapitalizm przed momentem zwrotnym

Zmienność, empatia i wiara w zespoły to już chyba fundament funkcjonowania wzorcowego lidera biznesu. Ale gdy nałożymy na to zrównoważony rozwój i trzy magiczne litery ESG, może się okazać, że i sam kapitalizm zmierza w stronę radykalnej transformacji. I warto o tym pamiętać, planując biznes