Platforma BrandMe CEO. Coś więcej niż plebiscyt

Home



Linkedin


Instagram


Linkedin


Instagram

2024

Przywództwo, 2024 rok i VII edycja BrandMe CEO

2023

Odporność psychiczna lidera i zespołów. BrandMe CEO Round table

Wellbeing pracownika i odpowiedzialne przywództwo. BrandMe CEO Round table

Lider liderowi wilkiem. Hejt trafił również do biznesu

Czy lider może być wrażliwy?

Pasjonat i marzyciel. Taki jest lider jutra

Laureaci VI edycji plebiscytu BrandMe CEO

Więcej…

Lider, który wyprzedza epokę

BrandMe CEO to plebiscyt i specjalny cykl wydarzeń poświęconych przywództwu w biznesie. Już od sześciu lat wskazujemy liderów biznesu cechujących się autentycznością, odwagą, transparentnością. Realizujących z pasją swoją misję, a także inspirujących swoich współpracowników. 21 września odbyła się specjalna gala, na której miało miejsce uroczyste ogłoszenie wyników VI edycji plebiscytu. Wydarzeniu towarzyszyły debaty, power speeche oraz networking. W bieżącym roku partnerami BrandMe CEO są PwC, Polski Komitet Olimpijski, Telewizja Polsat i Interia.

Kapituła plebiscytu BrandMe CEO

Laureatów VI edycji BrandMe CEO wybrała specjalna Kapituła. Warto mieć na uwadze jej specyficzną formułę. W tym gronie zasiadają ubiegłoroczni laureaci oraz przedstawiciele świata akademickiego, biznesu i mediów. Wybór został dokonany spośród prezesów, właścicieli, współwłaścicieli, dyrektorów generalnych, a także ekspatów mieszkających w Polsce i piastujących eksponowane stanowiska w oddziałach międzynarodowych korporacji.

Kapituła kierowała się następującymi kryteriami:

1. Autentyczność i spójność lidera
2. Odwaga w podejmowaniu ryzyka
3. Dialog – komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna z zespołami
4. Siła wpływu reputacji i działań prezesa na wzrost zaufania i wartości firmy, którą zarządza
5. Strategia zarządzania i jej efekty
6. Lider jako promotor i wychowawca następców
7. Misyjność, odpowiedzialność, empatia.

W poprzednich latach laureatami BrandMe CEO zostali m.in. Adam Kiciński, Solange Olszewska, Adam Góral, Igor Klaja, Tomasz Suchański, Dominika Bettman, Zbigniew Jagiełło, Rafał Brzoska, Ewa Chodakowska, Sobiesław Zasada, Adam Mokrysz. W 2022 r. nagrody specjalne otrzymali także Robert i Anna Lewandowscy oraz Rafał Sonik. Pewne jest jedno – laureaci poprzednich pięciu edycji mieli niebagatelny wpływ na branże, w których działają, a także na cały biznes działający w Polsce.

Poprzednie edycje

2022

Beata Mońka i Adam Krasoń (od lewej) i Paweł Zielewski (ostatni z prawej) oraz tegoroczni laureaci plebiscytu BrandMe CEO: Aleksandra Agatowska, Adam Mokrysz, Jacek Pawlak, Beata Drzazga, Artur Rytel, Dariusz Grzeszczak, Hrvoje Puhalo, Dariusz Gałęzewski, Paweł Marchewka.

Lider w kryzysie? Otóż nie! Relacja z gali V edycji BrandMe CEO

Andrij Gorokhow i Beata Mońka

Egzamin z przywództwa i godzina próby

Rafał Brzoska, CEO InPost i laureat plebiscytu BrandMe CEO w 2021 r., zachęca, by biznes włączył się do pomocy Ukrainie na większą skalę. Beata Mońka, business partner BPS, RASP, podkreśla, że ludzie coraz częściej będą sięgać po marki i współpracować z firmami, które kierują się etyką.

Liderze biznesu, mówimy „sprawdzam”

Od lewej: Michał Góra, Beata Mońka i Hrvoje Puhalo.

Lidera powinna cechować pasja i odwaga. Ale dziś szczególnie ważna staje się empatia

Od lewej: prof. Piotr Zielonka, Marcin Grzymkowski, Beata Mońka.

Inwestycje lidera w erze niepewności

Anna Lewandowska realizuje swoje marzenia i pasje poprzez projekty, w które jest zaangażowana. Robert Lewandowski podkreśla, że transfer do FC Barcelony pomoże mu w rozwoju zawodowym i osobistym. Beata Mońka jest zdania, że o wiele więcej błędów popełniamy, gdy nie wykorzystujemy nadarzających się szans

Robert Lewandowski: Dla mnie priorytetem jest gra, na biznes jest czas w wolnych chwilach

2021

Od lewej: Beata Mońka, business partner BPS, RASP, Adam Krasoń, prezes PwC Polska, Beata Kozłow­ska-Chyła, prezes PZU, Wojciech Kamiń­ski, członek zarządu Maxi Zoo, Beata Osiecka, prezes Kinnarps Polska, Lefteris Kavoukis, prezes Bebio, Ewa Chodakow­ska, wiceprezes Bebio, Sobiesław Zasada, założyciel i główny udziałowiec Grupy Kapitałowej Sobiesław Zasada, Marcin Grzymkowski, twórca i członek rady nadzorczej eobuwie.pl, Wojciech Wolny, prezes Euvic, Władysław Grochowski, prezes Grupy Arche, i Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”

Konferencja BrandMe CEO. Nowe otwarcie

Mark Loughran, dyrektor generalny Microsoft w Polsce, i Beata Mońka, Business Partner BPS, RASP, zgadzają się, że tęsknimy za spotkaniami i kontaktem ze współpracownikami, a w przyszłości chętnie wrócimy do biur

Empatia lidera pobudza kreatywność

Od lewej: Beata Mońka - business partner BPS, RASP, podkreśla, że przywództwo nie ma ani narodowości, ani tym bardziej płci; Tomasz Suchański - prezes Żabka Polska, zachęca firmy do zrobienia audytu w obszarze równości. To dopiero daje prawdziwy obraz firmy; Dominika Bettman - prezeska Siemens Polska, uważa, że działania równościowe i włączające stwarzają kobietom szanse

Przywództwo, które wywiera wpływ. Jak liderzy odnaleźli się w czasie pandemii koronawirusa

Od lewej: Książę Michael von Liechtenstein, założyciel Geopolitical Intelligence Services, chce, by szefowie inspirowali współpracowników; Beata Mońka, business partner BPS, RASP, podkreśla, że przywództwo niezmiennie musi opierać się na wartościach; Dr Mario Martinez, neuropsycholog kliniczny, mówi, że najlepszą organizacją na świecie jest system immunologiczny

Inspirujące przywództwo na czas kryzysu

Beata Mońka, Business Partner BPS, RASP i Krzysztof Zamasz, członek zarządu Grupy Veolia w Polsce, zgodzili się, że kwestie klimatyczne wysuwają się na czoło w działaniach firm i liderów biznesu

Misja lidera w czasach new normal

Beata Mońka, prof. Piotr Zielonka, Olga Grygier-Siddons, Adam Krasoń, prof. Grzegorz Mazurek, Małgorzata Bieniaszewska, Ewelina Niewińska, Krzysztof Badowski, Dominika Bettman, Maciej Panek i Paweł Zielewski dyskutowali na temat kryteriów tegorocznej edycji plebiscytu BrandMe CEO

Odwaga lidera w trudnych czasach

Beata Mońka, Business Partner BPS, RASP i Beata Kozłowska-Chyła, prezes zarządu PZU

Etyka i konstruktywne przywództwo

Członkowie kapituły BrandMe CEO w tym roku postanowili przyznać dodatkową nagrodę

Nauka i biznes. Nie tylko pieniądze

Sobiesław Zasada wystartował w Safari Rally Kenya 2021, bo – jak mówi – znów chciał jechać w tak wymagających zawodach. W swej karierze wygrał 148 rajdów na całym świecie. Sportową pasję przekuł w wielki biznes. Założona przez niego Grupa Kapitałowa Sobiesław Zasada SA skupia ponad 30 firm, zatrudnia ponad 3 tys. pracowników i działa w branżach motoryzacyjnej, deweloperskiej, produkcyjnej i lifestyle’owej.

Sobiesław Zasada. Młodzieńcza energia doświadczonego rajdowca

Rafał Brzoska, twórca InPostu – zaczynał budować biznes jeszcze na studiach, tworząc firmę roznoszącą ulotki. Tak powstał Integer, który w 2006 r. pozwolił Rafałowi Brzosce na budowę sieci paczkomatów InPost. W kolejnych latach firma zaczęła świadczyć też usługi konkurencyjne dla Poczty Polskiej oraz zadebiutowała na GPW. Pogrążona w kryzysie, w 2017 r. została przejęta przez fundusz Advent. Do biznesowej ekstraklasy weszła, debiutując w ubiegłym roku na holenderskiej giełdzie.

Rafał Brzoska. Biznesowa kariera w amerykańskim stylu

Władysław Grochowski to człowiek wielu talentów. W przeszłości próbował sił w fotografii i filmie, a także realizował się jako ogrodnik i samorządowiec. Największe sukcesy osiąga jednak w biznesie. Należąca do niego Grupa Arche to jeden z najciekawszych polskich deweloperów. Wyspecjalizowała się w przekształcaniu historycznych obiektów w hotele biznesowe. Mimo strat spowodowanych lockdownami, w 2020 r. wypracowała 44 mln zł zysku netto.

Władysław Grochowski. Deweloper z artystyczną duszą

Dr hab. Beata Kozłowska-Chyła – prezes PZU, radca prawny, ekspertka prawa handlowego. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskała tytuł doktora habilitowanego. Wciąż jest zaangażowana w życie akademickie. Uważa zresztą, że nauka pozwala spojrzeć na biznes w szerszym kontekście. PZU pod jej kierownictwem realizuje strategię na lata 2021–2024, firma chce też na stałe wprowadzić model pracy hybrydowej.

Beata Kozłowska-Chyła. Nauka, biznes i ubezpieczenia

Beata Osiecka – wieloletnia prezes i dyrektor zarządzająca szwedzkiej firmy Kinnarps Polska. Przyznaje, że przywództwo oznacza dla niej wyzwanie, ale także ciągły samorozwój. Współkieruje Fundacją Liderek Biznesu i wspiera kobiety w zarządzaniu. Zawodowo od lat próbuje odpowiadać na potrzeby nowoczesnych biur, przewidując, co oznacza dzisiaj ergonomiczna, ekologiczna i przyjazna pracownikowi przestrzeń do pracy

Beata Osiecka. Kreatywna prezes na każde czasy

Ewa Chodakowska i Lefteris Kavoukis przekuli popularność „trenerki wszystkich Polek” w szereg biznesów związanych ze sportem i zdrowym stylem życia – między innymi w sklep internetowy z akcesoriami BeBio, platformę fitnessową BeActive TV, plany dietetyczne BeDiet, catering dietetyczny Be Diet Catering czy start-up spożywczy Purella. Samodzielnie albo razem ze wspólnikami stworzyli sześć firm, które w 2020 r. osiągnęły łącznie 110 mln złotych przychodu i 25 mln zł czystego zysku.

Ewa Chodakowska i Lefteris Kavoukis. Dobry wycisk wart miliony

Wojciech Kamiński– wieloletni szef spółki Maxi Zoo w Polsce. Z wykształcenia psycholog, z zamiłowania pasjonat zarządzania duży nacisk kładący na prozespołowe podejście do pracowników. Bardzo dba o to, żeby być autentycznym i prawdomównym oraz – w konsekwencji – budzić zaufanie swojego zespołu. To filozofia, która sprawdziła się w trudnym roku pandemii.

Wojciech Kamiński. Sukces długodystansowca

Marcin Grzymkowski. Można o nim powiedzieć: „w butach urodzony”, bo temu, jak sprzedaje się buty, przyglądał się od małego, towarzysząc rodzicom w ich sklepie stacjonarnym. A kiedy dorósł, na zapleczu tego sklepu zbudował eobuwie, absolutny fenomen polskiego e-commerce. Pod okiem Grzymkowskiego sklep przez 16 lat, rok w rok, rósł o 100 proc., nieustająco wykazując rentowność. Dziś przedsiębiorca gotowy jest na nowe biznesowe wyzwania. I już działa, bo nie lubi bezczynności.

Marcin Grzymkowski. W biznesie liczą się pasja i konsekwencja

Nie jest łatwo mądrze wspierać potrzebujących. Hannes Schmid opowiedział gościom gali BrandMe CEO, jak on do tego podchodzi

Hannes Schmid. Artysta uczy filantropii

2020

O to, kim jest lider w czasach transformacji spowodowanej przez pandemię, pytali uczestników Beata Mońka (Business Partnering Solutions, RASP) i Paweł Zielewski (redaktor naczelny „Forbesa”)

Liderzy w ciekawych i trudnych czasach. Plebiscyt BrandMe CEO 2020

Michał Mierzejewski, prezes zarządu Philip Morris Polska, Przemysław Gdański, prezes zarządu BNP Paribas Bank Polska, i Beata Mońka, business partner BPS, RASP, zgadzają się, że zmiany w biznesie są niezbędne

Rewolucja w zarządzaniu. Model nakazowo-rozdzielczy odchodzi w niepamięć

Od lewej: Business partner BPS, RASP Beata Mońka, prezes GPW Marek Dietl, wicepremier Jadwiga Emilewicz, prezes PFR Paweł Borys i prezes PKO BP Zbigniew Jagiełło spotkali się w panelu prowadzonym przez redaktora naczelnego „Forbesa” Pawła Zielewskiego, a dotyczącym odpowiedzialności liderów za biznes i całą gospodarkę

Oto największe wartości, którymi powinni kierować się liderzy podczas kryzysu koronawirusa

Krzysztof Badowski, partner PwC, Ewelina Niewińska z PwC, prof. Grzegorz Mazurek, rektor ALK, Beata Mońka z RASP i Paweł Zielewski z „Forbesa” dyskutowali o współczesnej kondycji przywództwa

Lider w kryzysie. Kto zdał test przywództwa podczas kryzysu COVID-19

Beata Mońka, Business Partner, BPS, RASP, mówiła, że podstawowe kryterium dotyczy tego, jak liderzy radzą sobie w kryzysie. Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, stwierdził, że w tym roku kapituła nie będzie nagradzać za dokonania, tylko dawać swoisty „kredyt zaufania”

Lider w czasie (wymuszonej) transformacji

Od lewej: dr Dorota Szkodny-Ciołek, Leadership Mentor & Trainer, Adam Krzanowski, prezes Grupy Nowy Styl, Beata Mońka, Business Partner BPS, RASP

Mobilizowanie ludzi głównym zadaniem lidera

Od lewej: Beata Mońka, Business Partner BPS, RASP, Igor Klaja, prezes OTCF, Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF oraz Aleksander Fedoruk, dziennikarz Forbes Polska, prowadzący dyskusję.

Buduj firmę opartą na wartościach, nie na kontroli

Rozmowa z prof. Grzegorzem Mazurkiem, Zbigniewem Jagiełłą i Beatą Mońką to część tegorocznej edycji plebiscytu BrandMe CEO

„Przedsiębiorcze DNA” Polaków. Jesteśmy trochę odporni na kryzys?

O to, kim jest lider w czasach transformacji spowodowanej przez pandemię, pytali uczestników Beata Mońka (Business Partnering Solutions, RASP) i Paweł Zielewski (redaktor naczelny „Forbesa”)

Liderzy w ciekawych i trudnych czasach. Plebiscyt BrandMe CEO 2020

- Zakres pandemii jest tak duży, że tylko wspólnymi siłami jesteśmy w stanie ratować nas przed wielkim kosztem ludzkiego zdrowia i życia - mówi Dominika Bettman, prezeska Siemens Polska

Dominika Bettman – liderka zaangażowania. Laureat BrandMe CEO

Małgorzata Bieniaszewska, prezes MB Pneumatyka: - Nie mam kompleksów z bycia kobietą wśród mężczyzn znacznie bardziej doświadczonych życiowo i zawodowo ode mnie

Pani od ciężarówek. Chciała być nauczycielką, a zarządza firmą inżynieryjną

Katarzyna i Maciej Panek. „Nie każdy ma samochód. My mamy ich ponad 2 tys. i robimy wszystko, aby były jak najbardziej użyteczne" - mówi Katarzyna Panek, rzeczniczka firmy Panek CarSharing

Potęga carsharingu. Katarzyna i Maciej Panek zrewolucjonizowali rynek

2019

Laureaci II edycji BrandMe CEO

Poznaliśmy laureatów II edycji plebiscytu BrandMe CEO

Już we wrześniu odbędzie się druga edycja BrandMe CEO

Kim jest przywódca w biznesie

Prof. Andrzej K. Koźmiński, Beata Mońka i prof. Witold Bielecki

Przywództwo to unikalny dar

Gala podsumowująca II edycję BrandMe CEO

II edycja BrandMe CEO. Zobacz zdjęcia z gali

Paweł Szatanik

Jak najbogatsi bliźniacy w Polsce rozwinęli Wielton

Adam i Jerzy Krzanowscy

Zarządzanie w dobrym stylu. Adam i Jerzy Krzanowscy

Tomasz Suchański

Spec od przyjaznych sklepów. Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska

Enrico Bottero

Naszym szefem jest dziś konsument. Enrico Bottero, dyrektor generalny Ferrero Polska

Joao Bras Jorge

Portugalczyk u sterów banku. Joao Bras Jorge, prezes Banku Millennium

Monika Rajska-Wolińska

Liderka zmiany. Monika Rajska-Wolińska, szefowa polskiego oddziału Colliers International

Beata Pawłowska

Specjalistka od silnych marek. Beata Pawłowska, szefowa Oriflame na Europę Centralną

Adam Góral

Siła zbudowana na przejęciach. Adam Góral, prezes Asseco Polska

2018

Wręczenie nagród BrandMe CEO. Od lewej: Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, Anna Rulkiewicz, prezes Lux Medu, Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering oraz Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers Polska

Kim są laureaci BrandMe CEO?

Na zdjęciu Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbesa”, oraz Beata Mońka, business executive w BMBC&Business Partnering

Gala BrandMe CEO

Przemysław Gacek

Daję ludziom dużo swobody

Irena Eris i Henryk Orfinger

Tandem doskonały

Piotr Krupa

Milioner, który nie boi się długów

Solange Olszewska

Od autobusów elektrycznych do zdrowej żywności

Krzysztof Pawiński

Krzysztof Pawiński: Wytrawny gracz z biznesową intuicją

Prof SGGW Piotr Zielonka i Beata Mońka

Kto nie ryzykuje, ten nie bywa bankrutem

Jak wybieraliśmy osobowości

Jak wybieraliśmy osobowości